Busy Women

Postat den 04 januari klockan 12:05 i Vardagssnack,

En vecka var vårat internet och hemtelefon borta, på grund av att det blåste så fasligt här. Inte ens internet på mobilen funkade -.- Det mobila bredbandet funkade sådär till och från, dock inte alls i mitt rum. Jag har suttit och spelat Sims dagarna igen, typ. Så nu kan jag alla karriärer, fått typ 50 barn, sammanlagt. Byggt 10 hus (eller nåt i den stilen) och bara varit allmänt framgångsrik. Dessutom har en tv hittat till mitt rum, så när jag tröttnat på att spela Sims vid datorn så sitter jag på sängen och spelar Rachet och Clank 2 på mitt Playstation. Eller sjunger Singstar. Eller spelar Giutar Hero. Ni förstår att jag har mycket att göra?

Men det jag egentligen vill komma fram till är att eftersom jag varit borta så hiiimlans länge från det uppkopplade livet så är det ett par stycken som uppdaterat sina bloggar ett antal gånger.. Och eftersom jag är som jag är så kan jag ju inte bara strunta i att läsa. Nu har jag suttit i en timma och kommit igenom drygt 50 inlägg (jag har haft ett vansligt tempo ska jag säga!) så jag är helt trött i huvudet. Och gissa vad? Nu är det bara 368 inlägg kvar att läsa -.- Och för att lägga grädde på moset så är det ingen som tänker på mig utan bloggarna fortsätter och skriver nya inlägg hela tiden :P Så även om jag läst ett inlägg så är det någon som har skrivit ett nytt... Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta... Haha O.o

Det var allt jag hade att säga för nu. Hejdå! :)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här