Godnatt! O.o

Postat den 31 januari klockan 20:09 i Vardagssnack,

Jag har börjat med en tuff grej det senaste. Egentligen har det hållt på ganska länge, men nu är det mer än vanligt. Jag sover dåligt. Jättedåligt. Och inatt var det inge kuligt alls. Jag kan säga som så att när jag kom hem från skolan idag och skulle pigga upp mig med en kopp kaffe blev jag helt... jag vet inte, det kändes som om jag hade sålt smöret och tappat pengarna när jag upptäckte att jag hade kokat kaffe utan kaffefilter... Det var inte gott eller uppiggande någonstans.

Tänker iallafall nu glutta på Biggest Loser. Äta ägg och dricka mig till lite kvällsro (och för er som är lite efter finns det ett ört-te från Friggs som heter just kvällsro). Sen ska jag försöka somna tror jag. Det brukar gå bra med min favorit godnattbok - M2000 Compact Marknadsföring heter den. Kanon! Man blir trött supersnabbt ^^

Hejj!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här