Hjälp tack! :)

Postat den 15 januari klockan 20:35 i Vardagssnack,

Jag tänkte utnyttja er lite, hoppas det är okej? :) Det är som så att jag går sista året på gymnasiet och ska nu göra mitt projektarbete. Jag ska starta ett företag! I denna uppgiften ingår bl a att göra en marknadsundersökning och tänkte att ni kanske kuna svara på den?

Själva undersökningen är bara 10 frågor lång och tar ca 2 minuter att göra. Jag skulle verkligen bli SUPERGLAD om ni kunde tänka er att ta den tiden till mig (A).

Under sökningen hittar ni på denna länken: http://www.surveymonkey.com/s/X62YNRM

Om ni känner att ni har lite extra tid sen eller bara vill vara allmänt jättesnälla för ni mer än gärna dela med er av länken till er nära och kära. T ex på bloggen, eller via mail, eller på nåt annat sätt :)

Tack på förhand!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här