Jippiyao VS Jippiyey

Postat den 19 januari klockan 19:23 i New in,

Lika svårt som det är att välja om man ska har rubriken jippiyao eller jippiyey, är det att välja om man ska hurra eller inte hurra för att jag har arbetat med mitt projektarbete i princip heeela dagen lång. Såklart jag hurrar för projektarbetet! Dels för att det är superkul, och dels för att jag kommit superlångt (med det jag ligger efter) :D Men... det är ju något annat som har kommit i kläm bara för jag använt tiden till projektarbetet.. Nämligen filosfihemtenten. Som ska vara inne imorgon(!!). Bah -.- Jag har hört att man ska spara det roliga till sist, men inte ibland blir det inte riktigt så...

Annars så är jag lite kräkig (illamående på Saraspråket). Har även lite huvudvärk och är lite frysig. Usch! Jag känner för att klaga och tjosta och pusta och sucka på alla som går förbi mig. Jag har tydligen lyckats bra för alla har åkt ifrån mig nu. Aloone at tha house! Yao bitches. Och det var inte riktigt sant. Men visst trodde ni mig? Jag råkar bara vara ensam hemma ändå.. Och sällskapsjuk som jag är så har jag ritat gubbar påp fingertopparna jag kan prata med.

Förresten! En dag kom det en låda hem till mig. Det var idag.

Fylld med massor av nagellack :D Wiie. Jag tror jag bestämt för sätta nagellacksinköpsförbud på mig igen :(

PS. Jag känner att det här inlägget blev lite... halvseriöst bara -.- Höh.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här