Lite sjukligheter

Postat den 28 januari klockan 21:58 i Vardagssnack,


En gosig huvudvärk har hittat till mitt huvud. Alltså, en extrem huvudvärk. Den kom successivt och ganska snabbt. Och ont i öronen har jag också. Det var precis som.. för någon dag sedan. Huvudvärk, illamående och öronont. Men jag antar att det bara är förkylningssymtom? Right?

Idag har jag arbetat jättemycket med mitt projektarbete. Funderat och finurlat. Och studerat lite effärjuridik (prov på måndag). Fram till nu ungefär, och nu ska jag lägga mig. Dels för att få bort mina sjukligheter, dels för att jag ska upp och jobba imorgon. Så, godnatt!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här