Mormorsrutor och ny termosmugg

Postat den 09 januari klockan 21:18 i Vardagssnack,


För ett par år sedan fick jag för mig att jag skulle virka maaaassa mormorsrutor som så småningom skulle sättas ihop till ett överkast eller filt/pläd. För ett par år sedan blev det aldrig av, men igår gick starten och jag har nu virkar hela sju stycken. Fina va? :) Jag ska eventuellt köpa en ljusgrön färg också, men först ska jag göra sluta på dom gråa, rosa och svarta :)

Dessutom har jag köpt en ny termosmugg :) Lagerhaus har haft dessa aplänge och jag har länge tänkt köpa en, men helt plötsligt hade inte Lagerhaus dessa längre... Jag blev smått superglad när jag var inne i Lagerhaus i Knalleland och såg EN mugg stå kvar på hyllan :D

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här