Om att sluta "ha allting, bara för att"

Postat den 18 januari klockan 18:30 i Vardagssnack,

Okej, för min egen skull: Dags att trappa ner! Sen jag kom hem har det tagit mig två timmar av intensivt koncentrerande att kolla igenom allt (mail, bloggar, hemsidor, communities och allt vad det heter). Två timmar! Intensivitet! (Och där är inte detta inlägget inräknat) Alltså... Jag tänkte "bara" kolla allt och sen sätt igång med pluggandet. Men nu är jag helt mör i huvudet så... jag är inte direkt jättetaggad på att sätta igång...

Iallafall så tänkte jag också att: "nu får det vara nog!". Det är nämligen så att jag är medlem på väldigt många sidor bara för att "alla andra" är det, inte för att jag personligen tycker att det är kul. Och dessutom så kan jag inte bara vara passiv på dessa sidor för då helt plötsligt får jag en stämpel i pannen om att jag är t r å k i g. Och det vill jag ju inte vara... Så, [wått'ta'fack]. Jag säger upp mitt medlemskap på diverse sidor med hopp om att få tiden att räcka till andra grejer än bara "det roliga". Två timmar är ju faktiskt ganska lång tid... Faktum är så är det så lång tid att "det roliga" nu har bytt klang är numera mest ångestfyllt. Inte så kul.

Inte mycket till plugg innan jag mörat av mig. Nu ska jag ta bort medlemskap! Tjoflöjt.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här