Vårlängtan

Postat den 28 januari klockan 14:08 i Vardagssnack,

Hej. Helt seriöst: Snö/Vinter = deprimerad Sara. Längtan till våren får mig att gå upp ur sängen på morgonen förmiddagen. Typ. Att städa och klassa städningen som vårstädning piggar upp som tusan! Jag har dragit ner perisennerna i mitt rum för att slippa se snön... Haha, borde jag prata med någon om min problem?

Lite inspiration och motivation från min sida.



Idag förutom VÅRstädningen blire till att plugga. Två prov nästa vecka, ett prov veckan därpå. Ett projektarbete som tar tid as hell och bara bråkar med mig. Ska försöka hinna med att tvätta lite. Och ösa Laleh i hela huset. Hej!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här