TÄVLING! och städplaner..

Postat den 14 januari klockan 12:42 i Vardagssnack,


Goddag! Den här bilden bär på en (inte särskilt) lång historia! Men jag ska ta den kort versionen, jag lovar :). Stökigt på golvet ser ni att jag har och tror det eller ej så är det faktiskt så stökigt i hela mitt rum O.o Jag har inte lagt dit massa saker för att det ska se stökigt ut.. Nej, stökigt är det, och bara för att ni ska tro mig lite mer så har jag även tagit en bild en större del av rummet... -.- Som finns längre ner i detta inlägget...

Angående bilden.. (Ni kan ju förretsen ignorera att jag står och lutar mig bakåt så det ser ut som jag putar med magen... :S) Nu när jag har en fin kamera så vill jag ju använda den, så därför ritade jag upp en fin bild i huvudet om att jag skulle stå och se ledsen ut när jag pekade på allt det stökiga. Men tydligen var jag inte så duktig på att agera, så jag fick hjälpa bilden lite på traven... Men det syns ju knappt att jag har ändrat nåt, eller hur? :) Ni kan ju försöka gissa vad det är jag har ändrat! Vinnaren vinner en länk i min blogg (om vinnaren har blogg eller någon hemsida förstås...) Annars ska jag se till att vinnaren får ett kanonpris ändå! Mohahah. Lycka till med tävlingen nu då! Tävlingen pågår tills... någon gång i framtiden :)

Nu får jag sätta igång med att städa tror jag. Det var faktiskt, tro det eller ej, hela detta inlägget var till för från början!


Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här