Äntligen!

Postat den 24 juli klockan 00:49 i Vardagssnack,

Äntligen är jag klar med alla bilder som jag fotograferade i London! Det tog mig bara sisådär två veckor :P Haha. Okej, en och en halv... 
 
Jag har lagt dom bilderna som inte är uppe på bloggen än som tidsinställda inlägg under morgondagen. Så imorgon  får ni hänga på min blogg med jämna mellanrum ;). 
 
Idag har jag annars varit upptagen med att ha namnsdag (eller a, det var ju igår...). Och så har jag firat mormor. Hade med mig kameran och knätte ett par bilder. Antar att dom bilderna kommer upp här imorgon ^^
 
Nu blire natten. Såhär klockan 00:49 en måndag-tisdag-natt känner jag mig ruskigt taggad! Hoppas imorgon är en sådan dag också :) Hajj med er!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här