Bröllopsfotande

Postat den 29 juli klockan 15:30 i Festligheter,

569 bilder, sen var minneskortet slut. Fick den äran att föreviga Evelinas och Kenneths bröllopsdag i form av foton, och som sagt: jag kom hem med 569 stycken. Nu pågår redigeringen för fullt och jag är faktiskt lite imponerad av mig själv ;-) Första bröllopsfotograferingen, och första gången jag fotar människor "på riktigt" - 2 premiärer i 1!
 
Jag ska redigera alla bilder och låta Evve och Kenneth kolla först, och även höra med dom om dom vill syns på bloggen, sen får vi se om det kommer upp några fler bilder här. Dock räknar jag med att dom ska hinna hem från sin bröllopsresa först, som dom åker iväg på om en vecka. Den som väntar på nåt gott, väntar aldrig för länge! Tills dess får ni lite smakprov på brudnäbbarna. Supersöta och goa tjejer i sju och åtta års ålder.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här