Hönö + Fotö + Rasmus + Sigurd [pt 1]

Postat den 27 juli klockan 21:08 i Utflykter/Resor,

Igår tog jag med mig Rasmus och Sigge i bilen och åkte till Hönö. Tanken var att fota järnet! Vilket vi gjorde också :) Jag kom hem med 263 bilder i kameran, så det har varit en del att göra i dag med rensning och redigering. Förutom Hönö så åkte vi omkring lite med bilen till dom andra öarna i närheten, där vi också fotade. Det var helmysigt! Och perfekt väder!
 
Jag tänkte som så att det blir bildbomber i flera delar. Förutom denna så publiceras dom andra delarna imorgon. Imorgon ska jag fota bröllop så då kommer jag ändå inte vara aktiv här, så det passar ju bra :). Hej och hå, hejdå!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här