London [pt 5]

Postat den 18 juli klockan 23:59 i Utflykter/Resor,

Oxford street. Det fanns mycket att titta på vill jag lova. Och, jag hittade en ny favoritaffär - Primark! Billigt och bra^^ Handlade massor! Dessutom var det ju så att jag hade önskat mig denna resan i studentpresent av min familj och dessutom få gå in i en affär och shoppat och inte behöva betala på vägen ut. Så jag fick en slant att handla för av mammis och pappis. Perfa!
Jag skulle även vilja passa på att säga att vädret i England är väl kanske inget att hurra för. Man kan tro att någon han schemalagt vädret - 10 min regn, 15 min mulet, 10 min sol, 15 min mulet och sen går det så om och om igen. Jag fotade mestadels när det var sol eller mulet. Det är svårt att hålla i en relativt klumpig systemkamera och ett paraply samtidigt och hålla paraply:t både över mig och kameran samtidigt.

Iallafall, vi var inne på Hamleys (flera-vånings-leksaksaffär). Och såklart tog vi en fika på Starbucks, mhh!
Och lite mat i magen måste man ju ha. Supermegagod hamburgare på bild! :-)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här