Framtida planer

Postat den 17 juni klockan 14:41 i Vardagssnack,

Jag rensar lite i mitt liv. Har precis tagit bort (den så kallade) hemsidan till min hobbyverksamhet. Eller aa, "hobbyverksamhet" a.k.a. skolprojekt/projektarbete. Jag kände att jag fick för lite respons för att ha den i tankarna hela tiden. Så nu är den borta :) Snart tänkte jag påbörja borttagning av akvariet som har stått i mitt rum sedan ett par år tillbaka. Anledning? - Jag har tröttnat... Och dessutom har ju pappa sitt akvarium kvar så helt utan fiskar blir jag ju inte. Senare blir det väl till att rensa igenom garderoben, och alla gamla skolgrejer som "man kanske kan ha användning för senare". Nu finns inget "senare" mer i skolan, så.. dags att ta fram den stora soppsäcken ^^

Jag är mer och mindre sjuk idag. Febern (och hostan som var igår) har ersatts med en förskräcklig hosta med tillhörade halsont. Gör jag ljud ifrån mig högre än viskningar blir halsen irriterad och hämnas genom att starta en hostattack. Jag hostar så mycket att det känns som om innehållet i mig ska komma ut... USCH. Stackars mig! 

Angående "dagens" planer så får dom nog vänta... Tror inte att jag pallar vara så effektiv som jag hoppas på att kunna vara. Blir till att hänga i sängen och glutta Friends hela dagen istället. Inte fy skam det inte. 

PS. Jag har äntligen tagit mig i kragen och skickat iväg kompis till verkstaden i Malmö. Det känns lite jobbigt att han inte är döpt ännu så jag kan kalla honom vid namn. Det får blir det första att göra när han kommer tillbaka! :) Namnförslag är varmt välkomna! 

Kommentarer