Kvällsuppdatering

Postat den 11 juni klockan 22:33 i Vardagssnack,


Foto: Rasmus

Halloj alla som tittar in här varje dag och bli besvikna över att jag aldrig uppdaterar. Direkt efter balen tänkte jag att jag skulle uppdatera så ni kunde få se hur jag såg ut, men det blev inte riktigt så. Och sen blev det studentdag. Och sen blev det ännu mer firande och sen skulle jag göra dittan och dattan och nu har jag börjat sommarjobba. Mycket som händer med andra ord.

En snabbuppdatering om mig och mitt liv just nu: Har för tillfället magkatarr -.- Jag sover för mycket (antagligen) så jag är trött från morgon till kväll. Idag testade jag dock att sova lite kortare, men då blev magkatarren värre så jag löste det genom att sova middag. Magkatarren blev bra, tröttheten blev.. trött.

Jag tänkte samla ihop bilder från både balen och studenten så ni får se. Men det blir kanske inte förren till helgen. Nu blire sängen. Imorgon är det jobb som gäller mellan 8.00 och 20.00. Har tre timmar rast mitt i, men annars är det full rulle hela dagen. Godnatt! :)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här