Ny layout, sjukligheter och jobb

Postat den 16 juni klockan 16:24 i Vardagssnack,

Jag måste då säga (mest till er som också använder er av blogg.se) att "Nya blogg.se" verkar vara super bra, 
när man väl kan alla funktioner och hittar i din nya layouten. Men jag antar att det är som allt annat nytt; att man bara måste vänja sig? 
 
Just nu tycker jag att den nya layouten är jättejobbig, och därför håller jag mig ifrån bloggen. Dock ska jag spana in alla funktioner och allt det där någon gång i nästa vecka när jag känner att jag har tid.
 
Annars? Igår hade jag feber och snorade som... ett dagisbarn. Snoret verkligen rann ur näsan hela tiden.. och det kändes som det aldrig skulle sluta.. Idag känns näsan dubbelt så stor som näsans normala storlek. Snoret rinner och halsen svider. Hostar gör jag och huvudvärk tillsammans med feber gör att det mesta är asmegaüberjobbigt just nu. Men, inte hindrar detta mig från att jobba. Börjar klockan sex idag och slutar runt halv 10. Anledning till att jag inte stannar hemma? - Måste... ha.. stålar... (Heh..)
 
Hej på er!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här