Att äta frukost på balkongen

Postat den 13 mars klockan 08:42 i Vardagssnack,

Det suger till i magen bara jag läser den meningen. Kan det blir mer vår och sommar än att äta frukost på balkongen? Förutom att bada då, och grilla och sova under stjärnklar himmel och sådär. Nej, jag tror inte det! Jag längtar järnet tills sommaren är här, tills jag har tagit studenten, och sitter och äter frukost på balkongen!

Faktum är så suger det till i magen av två anledningar, förutom att det ger sommarkänslor så har min magkatarr hittat tillbaka. Minns ni när jag skrev om magkatarren för sommaren? Att jag låg och stönade (bokstavligen) i soffan hemma för att jag hade så ont i magen. Nu stressar jag upp mig för jag inte vill att det ska bli så igen... Heh. Bra start där Sara, bra start.

Annars? Jag var på UF-mässan med min mamma i tisdag och deltog i diverse tävlingar, bl a. Och igår fick jag mail från ett företag och dom sa att jag var en lycklig vinnare av två biobiljetter. Så den som är snällast mot mig en tid framöver får följa med mig på bio ;) Bara att sätta igång och smöra!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här