London [pt 6]

Postat den 04 mars klockan 17:43 i Utflykter/Resor,

Sista dagen var jag och Erik så bakis att vi knappt kunde stå upp ;) Haha. Vi var tvunga att checka ut från rummen senaste kl 10.00. Och vi skulle åka tunnelbanan kl 15.00 till flygplatsen. Jag, Erik och Jocke spankulerade omkring på Londons gator och besökte x antal parker. Jag gick bakom så dom fick vänta mig mig hela tiden... Haha :) Och såklart var jag tvingen att ta kort på lite av det mest engelska man kan hitta. Telefonkiosker t ex. Och bussar. [Bildbomb på G]













Sen var det så att Erik skulle fortsätta sin resa. Han skulle så småningom landa hos sin släkt i Skottland. Jag och Jocke fick fortsätta vår resa på egenhand. Det gick bra ;)


Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här