Det är inte bra att plugga!

Postat den 26 maj klockan 14:37 i Vardagssnack,


Tjenis vad skönt det är att faktiskt göra någonting. T ex, dricka is-latte på gräsmattan och njuta av solen. Eller tvätta altangolvet. Jag känner att jag nästan kan göra vad som helst, sålänge det inte är att sitta och plugga. Igår när jag kom hem från skolan tog jag trimmern och trimmade ner massa högt gräs på ställen som inte går att ta med gräsklipparen. Mina fötter var så ovana att när jag hade stått ute och gått omkring med trimmern ett tag så fick jag så ont i fötterna att jag knappt kunde stå sen på kvällen. Hah. Det är det jag säger, att plugga är inte bra! Inte under någon längre tid/period iallafall ;)

Nu ska jag ute i solen och fortsätta göra någonting ^^. Hajj!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här