Grattis Lovisa!

Postat den 02 maj klockan 12:15 i Festligheter,

Här satt jag, hemma, i min ensamhet, studerande, och hade allmänt aptrist, och rätt som det var ringde mobilen! En ovanligt megaglad Lovisa ringde och sa att jag skulle gissa vad hon precis nu hade som började på bokstaven K. Och eftersom jag hade jääättteeeetråkigt så svarade jag ku*, men det var tydligen fel...

Hon försökte verkligen en lång stund prata och ge mig ledtrådar trots att hon var så glad så hon bara sluddrade och jag fattade nada av vad hon sa. Innan jag kom på det alltså - KÖRKORT! Wow. Åh :) Är så glad för hennes skull! Grattis Lovisa! <3

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här