Lite idag, lite igår, lite i morgon, lite framöver

Postat den 01 maj klockan 14:58 i Vardagssnack,



Med tanke på den långsiktiga prognosen jag la upp för dryga vecka sedan så känner den här prognosen för nästkommande timmar och imorgon helt okej.

Jag startade dagen med världens sovmorgon. Steg inte upp fören vid 12tiden ^^

Johan var här igår och medan han agerade [edit: VÄRLDENS BÄSTA] handdukshållare [edit: och världens bästaste sällskap och världens bästaste badvakt] hoppade jag i vattnet! Det var, tro det eller ej, kallt! MEN, däremot, luften utomhus som var så kall när jag gick till sjön var inte i närheten av lika kall när jag gick hem igen efter doppet! (Kändes det som iallafall)

Efter balkongfrukosten idag la jag mig i solen för att studera, vilket tyvärr inte var så effektivt, så jag har förflyttat mig till insidan nu igen. Men visst ser det ganska härligt ut?


Förretsen så skrev jag upp ALLA saker jag ska ha gjort innan jag tar studenten. Skolgrejer alltså. I snitt är det ett arbete varannan dag som ska in... *suck*. Så om jag inte är så aktiv här den närmaste tiden så vet vi varför :)

Ha en gosig dag! Hajj!

Kommentarer