Cykelfesten

Postat den 31 maj klockan 13:31 i Festligheter,

Jävligt mycket skit under naglarna, nya vänner på facebook, färgkladd i ansiktet, konstiga sms-konversationer, facebook-rape:ar, gemenskap i massor, cyklar borttappade, vänner borttappade, cyklar hittade, vänner hittade, glädjedrycksintag, minnesluckor, numera bruna skor som var svarta vid kvällens start, annorlunda bilder i mobilen - Jag tror jag hade en bra kväll igår.

Dusch + tagg står på schemat inför kvällens ståhej. Brännboll med resten av alla studenter är det som gäller, dock tror jag att jag kommer agera hejjarklack. Nu vet ni att jag lever. Hejj! :)






Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här