2 guidningar kvar

Postat den 02 november klockan 12:11 i Vardagssnack,

Två guidade turer kvar är det enda vad jag har att bidra med till Lights in Alingsås i år. Sen är det schlutt med den delen i livet, så att säga. Jag har, när jag är klar med dom två sista turerna, haft 22 guidade turer under drygt en månads tid. Jag har gått och sagt samma sak i 1,5 timma 22 gånger, + dom gångerna som krävdes för att repetera in det i skallen innan allt började.. Man kan säga att jag inte behöver fuskpapper längre när jag är ute i spåret ;).
 
Om dom 22 guidade turerna jag haft skulle ha varit fullbokade (rek. högsta antal 40 pers/guide) har jag guidat runt 880 personer. Nu har alla mina guidade turer inte varit fullbokade, men å andra sidan har jag gått med över 50 personer vissa kvällar så.. det kanske jämnar ut sig? Nästan 900 personer har gått med mig på en guidad tur, och säkert lika många som varit fräcka och hängt på när jag väl står och berättar om dom olika miljöerna. 
 
Det är rätt många. 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här