Åkautomlandsbegär

Postat den 12 november klockan 15:58 i Vardagssnack,

Jag känner ett extremt åka-utomlands(-dock-inte-till-Danmark)-begär! Bara idag har jag tittat igenom vänners bilder från London, Paris, Kambodja och New York. Jag skulle ljuga om jag sa att det inte kändes lockande. Besöka kända platser, äta konstig mat, kulturkrocka, bada i havet - ja, ni fattar. Men, jag får ta igen det nästa år, nu när jag fått "fast" jobb så kanske jag borde sköta det. 
 
Slutade tolv idag. Och igår under min Skypedejt med Johan kom jag fram till att jag har varit ledig från jobb 3 dagar den senaste månaden, och innan det var det inte heller så mycket ledighet. Men det jag ville komma fram till är att det var skönt att sluta tolv idag och sen vara ledig. La mig i soffan så fort jag kom hem idag. SKÖNT. 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här