Hej

Postat den 17 november klockan 18:52 i Vardagssnack,

Jobb, jobb och åter jobb, det är var mitt liv innefattar just nu. Har varit ledig väldigt lite den senaste tiden och nu denna helgen när jag nästan skulle vara ledig två hela dagar och därmed kunde slappna av på ett annat sätt så skulle jag såklart bli megaförkyld... Surt.
 
Igår var dagen då jag arbetat två veckor som elevassistent och jag kan ju säga som så att det är tuffare än jag trott. Jag vet inte om det är själva elevassistent jobbet i sig, utan det är nog mer hela grejen med att vara lärare. Dom är nöjda med mig - både lärare och föräldrar - men det är inte riktigt min grej. Nu vet jag iallafall vad jag inte vill syssla med i resten av mitt liv ;-) Jag är ju anställd fram till jul så jag kör på och gör mitt bästa, men sen efter det blir det nog till att hitta något annat. Tips?
 
Annars befinner jag mig i någon sorts bloggtorka. Som ni har märkt. Senaste månaden har det varit ca ett inlägg per vecka. Med andra ord väldigt glest. Får se hur det blir framöver. Nu ska jag hänga med mammut och papput, såg även att Sommaren med Göran visas ikväll på 4:an. Det får avsluta min lördag tillsammans med popcorn.
 
Här får ni en bild från min vy vid datorn i brist på annat. Hejj!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här