29 oktober

Postat den 29 oktober klockan 19:19 i Vardagssnack,

Tiden bara rusar förbi i mitt liv just nu! Såg att jag inte skrivit något alls här sedan 5 dagar tillbaka. Jaja, vad har hänt sen sist? Fast vikariat i Ödenäs, fram till jul. Massa jobbande på Dressmann, och mer inbokat. Har även 5 guidningar kvar på Lights in Alingsås och tja, det har blivit en del i kyrkan också. Ni som följer mig på Instagram har ju lite koll på vad jag har för mig... men ja. Jaja. Så är det iallafall. Annars har jag inget att säga. Blir tidig sänggång idag, imorgon på mig halvlediga dag ska jag iväg till Göteborg med mormor. Här kommer två Instagrambilder i brist på annat. Hajj!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här