Dagen so far

Postat den 10 oktober klockan 11:08 i Vardagssnack,

Igår ringde vaktmästarchefen från Alingsås Pastorat och lät lite halvt stressad. Tydligen var det dom så att henne jag vikarierar för i vanliga fall lite då och då i kyrkan i Ödenäs låg i sin säng och kunde inte röra sig. Diskbråck var orsaken. Med andra ord är det nu jag som ska jobba "heltid" för henne nu. Idag startade arbetsdagen 6.30... Det borde vara frbjudet att börja så tidigt! :O Ni som följer mig på Instagram @sarut9204 vet hur min morgon sett ut, jag möttes av en igenfrostad bil. Så det var bara att börja skrapa rutorna.
  
När jag skulle hem däremot var det desto trevligare! 

Stannade på flera ställen på vägen hem och fotade. Sitter och redigerar dom bilderna nu så dom kommer väl upp senare :) Annars idag ska jag väl chilla. Ikväll är det guidning igen men annars är jag ledig. Ska nog sätta på 11-kaffet nu och krypa ihop under en filt i soffan och titta på någon mysig tjejfilm. Typ The Holiday. Man kan inte se den filmen för många gånger ^^ Ha en fin dag allesamans!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här