Det där med att blogga

Postat den 08 oktober klockan 16:47 i Vardagssnack,

Jahopp, då var det vecka 41 och en del vet nog vad det innebär för min del. Jag har nog nämnt det men det är väl kanske inget jag ska begära att någon ska komma ihåg. Iallafall, måndag - onsdag vecka 41 innebär för min del blogga på Alingsås Idag. Det är Alingsåskurirens hemsida kan man säga, och jag har alltså fått äran att skriva ner mina tankar om Lights in Alingsås där.
 
Jag sitter just nu och knapprar på tangentbordet och funderar på vad jag ska skriva, men det ända jag tänker på är hur många det är som kommer att läsa, och att jag i dethär sammanhanget nästan är som en juridisk person. Det känns lite så iallafall, att jag är Lights in Alingsås, och det jag skriver blir med andra ord Lights in Alingsås' ord.
 
Jag känner mig nästan lite pressad. Jag vill ju göra ett gott intryck inför dom som läser och dessutom vill jag ju att riktiga Lights in Alingsås ska vara nöjda med det jag säger. 
 
Jag återkommer med direktlänk till inlägget sen när jag är klar om någon skulle vara intresserad. Ha en fin kväll!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här