Höst

Postat den 08 oktober klockan 19:22 i Vardagssnack,

Tänka sig var lite ljus kan göra för stämningen! 
 
Idag har jag hängt i Hemsjö Kyrkskola hela dagen och agerat fröken i klassen 4-6b. Jag vet inte om det var barnen eller en arbetsdag överhuvudtaget som gjort att jag är så jäklans trött nu, men det spelar ingen roll. Ljusen i mitt rum är tända, Kvarteret Skatan rullar i tv:n, jag sitter här under filten och är bara lite lagom halvvaken. Är det okej och gå och lägga sig nu? Imorgon väntar en dag till i Hemsjö, och på kvällen är det guidning som gäller. Jag kanske behöver all sömn jag kan få. Det tål att tänkas på! 
Äpple&kanel-doftljus. Mhmmm! Mitt ljus svettas.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här