Irriterande

Postat den 03 oktober klockan 13:06 i Vardagssnack,

Vad här det för himlans reklam som har dykt upp i min blogg?! Har sett att vissa ord i mina inlägg har blivit "länkord", men det är inte länkord utan det är reklam. Och när jag snackar länkord så menar jag att det ser ut som ord/meningar som jag har länkat, men det har jag alltså inte. Orden blir #777263 precis som vanligt, men det finns en skillnad. Reklam"länk-orden" är understrukna. 
 
Någon mer som har detta problemet? Wft liksom, onödigt...
 
Update: Ser ni skillnaden mellan '#777263' och 'vanligt'? 

#777263 = inte reklman, länkord
vanligt = reklam, inte länkord

Det känns som om 'vanligt' kommer att ändras... men den tiden den sorgen. 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här