Städastädastäda

Postat den 22 oktober klockan 18:40 i Vardagssnack,

Äsch, jag äter ju inte bara semlor, kanelbullar och våfflor på repsektives dagar. Så därför tänker jag inte bara skriva med versaler på Capslock-dagen.
 
Jag som sa att det inte hände något idag. Nu har jag storstädat i köket. Hallen, trappan och lilla toaletten (och ev mitt rum) står på tur att bli dammsugade. Sen ska jag nog sova gott inatt. Denna helgen plus idag har jag varit ledig från arbete, men imorgon ska jag på't igen. Med risk för att mammis ska komma ihåg och använda detta inlägg emot mig nästa gång jag inte gör något på en hel dag så tänkte jag ändå säga att det är himla gött med lite rutiner i vardagen. Att inte vara sitta vid datorn och glömma bort att äta och därmed vara grinig/mat-ilsk hela eftermiddagen/kvällen utan faktiskt ha någorlunda samma blodsockervärde större delen av dagen. 
 
Nu blire till att mata magen innan jag sätter igång igen. Hajj!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här