Död åt 15e oktober!

Postat den 15 oktober klockan 18:57 i Vardagssnack,

Jävla pissdag.
 
Om någon skulle få för sig att försöka nå mig på min mobiltelefon ikväll och tidigt imorgon bitti så önskar jag er lycka till - ha! Min mobil ligger just nu på Borgens gata 8 efter att ha trillat ur fickan (ljudlöst) när jag åkte buss och därmed blivit kvar i bussen när jag gick av. Surt. Mycket surt. Så ja, eventuella sms/telefonsamtal kollas imorgon efter 8.00. 
 
Jag har idag även hunnit med att sitta på arbetsförmedlingen i en timma i väntan på hjälp. När hjälpen väl kom tyckte dom att jag skulle jobba mindre. Surt. Mycket surt.
 
Även jobbat ett tag hann jag med idag. Som kyrkvaktmästare. Dåligt med lunch har det varit så jag har varit grinig. Outvildad + grinig = no good combo. Hoppas kvällens guidning gör sig bättre. Uppehåll mellan 20.00-21-30 är allt jag begär just nu. Utan uppehåll kommer jag lägga mig sur oavsett hur bra det än går. 
 
*Godtaglig för mutande presenter*
 
Heido.
 
Update: PS. Gick till Ljuspaviljongen (där guidningarna börjar). Grät en skvätt och berättade om mig dag. Åkte hem. Tack Helga för du tog min guidning! :') Nu ska jag sova. Och vakna utvilad förhoppningsvis. Usch, och bort med denna skitdag!
 
Godnatt.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här