Vad är det för dag idag? Det är ingen vanlig dag!

Postat den 11 oktober klockan 23:48 i Vardagssnack,

Mina huvudsakliga planer inför dagen blev inte av. Typiskt -.- Men, jag tänkte ändå att jag kunde berätta om dom. Först så skulle jag duscha (det gjorde jag i och för sig, fast senare på eftermiddagen), sen skulle jag blåsa upp en eller kanske två ballonger. Jag skulle ta på mig ascoola kläder och mitt sötaste/ballaste anstiktsuttryck och gå ut och fota coola självporträtt på mig själv, med ballongerna i samma bild alltså. Sen skulle jag gå in och baka något kalas-aktigt. Även detta konstverk skulle jag ta kort på. Och sen, sen skulle jag skriva ett megahäftigt inlägg om att jag fyller 20 och ett halvt idag! Men som sagt... det blev inte av :( Man får så mycket att göra när man bli 20 och ett halvt så jag har helt enkelt inte hunnit. Nej, att sitta vid datorn och slösurfa tar tid! Så så var det med det. Men ni kan ju gratta mig ändå, utan dom där coola självporträtten.. Det är ju till och med 11 minuter kvar på denna ovanliga dag. Hura till mig! :)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här