Volontärarbeta med lön?

Postat den 11 oktober klockan 13:28 i

Hejhopp!

Vaknade härligt utsövd idag (kl 10:30) och känner att mitt liv är skapat för att inte ha något att göra på dagarna. Jag trivs så bra med att bara chilla. Jag vill aldrig ha något jobb... Men så är det ju det där med ekonomin... Så jag har tänkt lite, och kom fram till följande: Om det är någon där ute som brinner för att volontärarbeta, då kan vi samarbeta! Du tar ett vanligt jobb och jobbar där, och sen när det är lön ger du lönen till mig bara ^^ Lätt som en plätt! Inget krångel och inga dolda avgifter.

Och tro inte att det är först till kvarn som gäller. Nej, jag kan faktiskt tänka mig att samarbeta med flera samtidigt. Jag kan ha många bollar i luften samtidigt! Så det är bara att höra av sig, du som känner dig redo.
 
Annars har jag idag längtat till julen, som vanligt. Och jag är även skapat en liten nyhet i min meny. Check it out! 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här