Alternativ vaniljkaffe

Postat den 14 septemper klockan 14:56 i Festligheter, Kreativitet, Mat/Dryck, Vardagssnack,

Shitt alltså, jag har kommit på världens grej! Det är hur bra som helst om man är ett fan av vanilj-kaffe/latte. Typ som jag: Jag smälter lite varje gång jag dricker av Espressohouse' Vaniljlatte. Den är SÅ god! Dock kostar ju en stor vaniljlatte typ 40 spänn så... Inte så ekonomiskt tyvärr. MEN, idag när jag satt och drack kaffe och kände för att mysa/gosa lite medan jag tittade ut på regnet så kom jag på en så fenominalt braig idén. wait for it, wait for it *trumvirvlar i massor*Doftljus + kaffe!

När jag var på Ikea senast köpte jag med mig massor med doftljus hem. Äpple/kanel och vanlij. Så jag tände ett par vanlijdoftljus och ställde dom nära mig så jag kunde känna doften ordentligt, och sen var det bara att dricka kaffe (med mjölk) samtidigt. Det blev hur najs som helst ^^ Woalla! Alternativ vaniljkaffe.



Kommentarer