Ändrade planer

Postat den 20 septemper klockan 17:08 i Vardagssnack,

Jag skrev häromdagen att jag man kunde gå guidad tur första gången med min den 2 oktober, men planerna är nu ändrade! Jag ska få stå på "station 4" efter invigningen den 28 september och berätta om en ljusmiljön en stor del av kvällen :) På den 4:e ljusstationen är det en finsk kille man som heter Arto Heiskanen och han ska göra något vackert av Kvarteret Klockan. Jag faktiskt inte en själv vad han ska göra, och imorgon om en vecka börjar det :-O

Jaja, det ska väl gå bra ^^ Ni får komma och hejja på mig då! Kvarteret Klockan alltså, efter invigningen på Stora Torget 20.00, den 28, nästa fredag.
 
OCH, jag ska få blogga hos Kuririen en period under Lights in Alingsås^^ Kuuul! :-) Skriver med om det när jag själv vet mer. Nu ska jag vara tyst. Hajj!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här