Framtidsdrömmar

Postat den 05 septemper klockan 19:26 i Vardagssnack,

Jahopp, är det såhär fint och gult när man blir erbjuden visning av en lägenhet på Alingsåshem? - Då vet jag! Tänka sig vad ett jobb med fast inkomst skulle kunna ha gjort nu... Men tyvärr, det får bli en annan gång liksom. Och självklart så är detta inte det ända erbjudandet om lägenhet denna veckan. Tanken var att jag skulle på visning idag i Göteborg, men noppsi. Jag har stillat mina flytta-hemifrån-begär lite med att hänga på IKEA:s hemsida och drömt mig in i framtiden istället. Här är några grejer jag mer än gärna skulle kunna tänka mig att ha i mitt framtida boende! :)
 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här