Gå på Tur och chai-latte

Postat den 16 septemper klockan 20:18 i Vardagssnack,


Jag startade dagen med att vakna hos Johan innan jag begav mig hemmåt för att genast åka vidare till utkanten av Ödenäs. Där var det 5 km snittslad bana i skogen som gällde. (Någon kanske minns förra årets Gå på Tur i Ödenäs?).

Regnet kom precis lagom till att vi var hemma och efter en stund med hällregn drog jag ner persiennerna och la mig under täcket (som i sin tur låg under en filt) och huttrade. Längesedan jag frös så mycket.. Menmen. Har tittat på maaaassa OC och dessutom har jag tittat ikapp en hel veckas missande av Breaking News med Filip & Fredrik. Nu har jag precis gjort mig iordning en chai-latte, med skummad mjölk och allt. M E G A G O T T ! ! ! Blir tidig sänggång idag, jag är trött.







Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här