Jobb x3

Postat den 13 septemper klockan 22:28 i Vardagssnack,

Jösses vad barn kan hitta på. Och oj vad många ord "små" barn (7-11-åringar) kan. Fula ord. Snuskiga ord. Barn använder könsord som skällsord. Gjorde jag det när jag var liten också? (retorisk fråga).

Jag har hängt en del i Ödenäs skola sedan sist jag skrev något vettigt här. Jag har även blivit "utbildad" vikarie på Dressmann. Har varit i butiken i Knalleland två dagar och lärt mig så mycket jag bara kan. Så nu väntar jag på att telefonen ska ringa. Både för att vikariera som fröken och som säljare. Kuligt!

Sen har jag även fått tider under Lights in Alingsås. Ni som vill hänga med på en guidad tur med mig kan göra det första gången 2 oktober 19.15. Tills Lights börjar har jag hittills fått 53 datorskrivna A4 som jag ska lära mig... Hehe, så jag kan inte säga att jag inte har att göra nu iallafall ;)

Japp, det var det jag ville meddelad för stunden. Hare gatt! Hajj!
 
Peace!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här