Måndag kväll

Postat den 24 septemper klockan 21:29 i Vardagssnack,

Sängen, almanackan, mobilen och datorn är min bästa vänner just nu. När jag inte sover sitter jag vid datorn. Dom senaste dagarna har tangetbordet gått varmt då jag sitter och skriver allt jag ska säga under dom guidade turerna. Ca 1,5 timma tar en guidning så det är ganska mycket material som ska finnas tillgängligt i skallen. Under tiden jag skriver ringer mobilen ganska ofta. Antingen vill dom att jag ska vikarera som fröken någonstans, eller också bokas jag in för fler guidade turer. Jag hade inte klarat mig utan almanacka i dessa tider! 

Annars gör jag inte så mycket på dagarna: söker jobb ibland, saknar Johan (grattis till oss för 13 månader idag!), dricker kaffe, har känningar av magkatarren, kollat klart på OC, kollar alla serier som dragit i gång på tv, lyssnar på julmusik, m.m. Tiden flyter på.

Nu ska jag dra mig till sängs, göra i ordning något att äta och sen läga mig och kolla på Filip och Fredrik.
Ha en fin afton - Ciao!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här