Sarut9204 @ Instagram

Postat den 05 septemper klockan 16:42 i Vardagssnack,

Jahopp, här kommer en liten sammanfattning av sommaren och början på hösten.
Till hjälp har jag använt mig av mitt Instagramarkiv.
 
Först ut har vi bilder på Rasmus och Sigge.
Vi har tagit med oss våra kameror till Göteborgs skärgård och fotat på allt möjligt.
 
Jag har även hunnit med att jobba en del.
Hittade en rolig dörr som jag inte sett tidigare ;)
 
Och självklart har jag umgåtts med Mannen i mitt liv 
 
Jag har även tagit fram min kreativa sida vid flera tillfällen.
Här är två exempel; Fågelholk och hörlurspimp.
 
En gång tänkte jag starta ett nytt liv som går ut på att vara aningens mer hälsosam. 
Det har väl gått sådär... Hehe
 
Och början på sommaren fick jag för mig att plocka fram den gamla
VHS-spelaren så jag kunde titta på Disneyfilmer. Åh, nostalgi!
 
Sist ut, som ägde rum i förra veckan, var Ullaredsbesöket.
Dom var tidiga med julpyntet! ^^

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här