V I P och presskonferens

Postat den 27 septemper klockan 21:52 i

Japp, V I P, en sån är jag. Har precis kommit hem från presskonferensen inför Lights in Alingsås och VIP-visningen av årets slinga. Vet ni om att det har regnat HELA kvällen? Det började lagom med att dugga precis när vi gick ut, men strax där på kom regnet och det var inte alls kul att gå omrkgin ut i 1,5 timma och lyssna på knagglig engelska...

Innan jag ens var på plats idag kände jag hur huvudvärken började komma och när allting började så var huvudvärken det enda jag kunde tänka på.. Jag hade jättesvårt att koncentrera mig och det kändes som om det aldrig tog slut. 

Väl ute i spåret blev huvudvärken ännu värre och när vi kom till station 4 (där jag ska stå imorgon efter invigningen) så pratade Arto (ljusdesignern) ganska länge och med halvbra engelska. Gud vad jobbigt det var. "Tack vare" den extrema huvudvärken var det inte mycket som fastnade i skallen ikväll, men som tur var fick jag pratat med en guidekollega som ska skicka det hon snappade upp. Så det ska väl gå för sig ändå. Det känns så himlans typiskt -.-

Nu blir det att gå till sängs meddesamma. Sjukt trött och imorgon ska jag upp och plugga allt jag fått reda på idag. Sen imorgon eftermiddag blir det konferens igen innan invigningen. Får se när jag hinner med bloggen nästa gång. Hejj och godnatt!

PS. Sarut9204 på Instagram

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här