Det som inte dödar, det härdar

Postat den 29 april klockan 10:42 i Vardagssnack,

Jag tror det är magkatarren som är här och spökar i min mage nu igen. Var det för två somrar (eller tre?) sedan min mage kolappsade totalt? Jag minns att kräktes så fort jag åt och låg i fosterställning och grät. Typ.
 
Hur jag löste det? Jag slutade äta min magkatarrsmedicin.
 
Jag önskar att jag åt medicin nu så kunde sluta med den med... Men det gör jag inte, så.. Jag härdas!
 
Tanken med dagen för i övrigt häng med Pernilla, men det verkar inte bli av om inte magen bättrar sig ialla kvickt. Ska nog gå ut med kameran sen, bra ljus ute idag. Dock ingen bra blåst. Haha, på tal om blåst. Jag tittade på Ice Age 3 häromdagen och där i filmen frågar Crash och Eddie (pungråttorna) Buck (djungel(?)vesslan):
 
- Vad är det som låter?
- Det är blåsten som talar till oss.
- Vad säger den då?
- Jag vet inte, jag är inte blåst.
 
HAHA. Det tycker jag var kul... Hrm.
 
Nepp, nog om ordbajs. Hej!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här