Dubrovnik calling!

Postat den 26 april klockan 12:31 i Utflykter/Resor,

 
 
JAG VET! Omg! Taggad till tusen! 
 
Annars? Jag har tänkt att bli lite mer aktiv på bloggen igen. Inte för att jag har något intressant att berätta eller skriva om, men jag gillar att i efterhand kunna gå tillbaka och se vad jag skrivit. Så nu tänkte jag att om några månader så ska jag läsa om hur sjukt kass i magen jag varit under tiden jag gjorde detta inlägg. Hittills, efter 7 meninger, har jag sprungit till toan två gånger... Mhmm, kul... Så har det varit hela morgonen och än så länge så känns det som om att det kommer fortsätta såhär ett tag till. Hoppashoppashoppas att det försvinner snart... Palla. 
 
Jopp, det var det. Och just det: Om någon undrar så ligger Dubrovnik i Kroatien! :D Hajj

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här