Glaaad

Postat den 04 april klockan 13:31 i Vardagssnack,

 
Hallihallå!
Idag känner jag vår. Dom senaste dagarnas väder gör att känslan man får går att jämföras med att vara nykär! OMG. Min kreativa sida har blivid född på nytt och just nu är det mina naglar som får lida för detta. Ny färg på naglarna varje dag, hehe ^^
  
Dessutom ska jag och favvoLovisa till varmare breddgrader inom en vecka, så snart ligger jag på en vit strand med turkost hav och schteeker. Så jag klagar inte! Det var det. Nu ska jag springa upp på vinden och se vad jag äger. My birthday is coming up soon, så... ja, jag behöver veta vad jag behöver inför ett komplex liv. Typ någon kastrull eller nåt? Hejspace!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här