Hej April

Postat den 01 april klockan 18:28 i Vardagssnack,

Jag firar att påsken är slut med att ta bort mina påsknaglar och målar annat på dom istället, denna gång resulterade det i tidningsnaglar.
(För intresserade: Måla naglarna vita, doppa tidningpapper i vatten och tryck pappret på en nagel i taget i ca 20 sekunder. Innan man börjar med nästa nagel, måla med genomskinligt lack på för att fästa bokstäverna. Som man kan se har jag bokstäver på själva fingrarna på bilden, det tvättades bort med tvål och vatten lätt som en plätt när det genomskinliga lacket torkat.)
 
Annars? Julmusik strömmar ur mina hagtalare nu. Jag är trött och har huvudvärk. Kollar högskolor och jobb om vartannat. Typ så är det nu. Ska nog städa lite snart. Mer intressant blir det inte. Chopchop. Peace!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här