Pass

Postat den 08 april klockan 11:28 i Utflykter/Resor, Vardagssnack,

Det slog mig imorses när jag vaknade att mitt pass går ut 2013. Jag fick den känslan iallafall. Så jag nästan hoppade upp ur sängen för att kolla upp detta. Jag hittade passet och tillsammans med det mina gamla pass. Shitt alltså, jag har alltid varit snygg ;-)
Första bilden - 6 år gammal. Andra bilden 11 år och sista bilden 16 år. WOOT? Såg jag ut så när jag gick i 9:an? HAHAHA. Fast å andra sidan är ju mitt 11åriga jag inte mycket bättre. Hahha. Jaja, min tanke när jag vaknade om att passet inte är giltligt längre någon gång i 2013 stämmde. Efter 8 juli är det dags att förnya passet. Det ska jag nog kunna klara av ^^

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här