Teneriffa [pt 13] New in

Postat den 25 april klockan 16:51 i New in, Utflykter/Resor,

Jag shoppade ju lite på Teneriffa när vi var där så tänkte visa det i ett särskilt inlägg ^^ Bl a två klockor; ett fickur och ett armbandsur. Fickuret vet jag dock inte hur mycket jag kommer att använda, men det var så sjukt fint så jag var bara tvungen att köpa det!

Några armband fick följa med hem också. Precis när vi fick våra All Inclusive-band så misstänkte jag att det skulle sluta såhär. Därför valde jag att ha bandet på vänster handled så jag kunde täcka det med klocka eller smycken efteråt ^^När vi var på marknaden så sålde dom även fruktansvärt meningslösa väldigt fina... kulor(?). När man köpte dom var dom cirka 2 mm i diameter. Och sen lägger man dom i vattnen och efter ett tag så blir dom ca 1 cm i diameter istället. Mina kulor ska jag ha i fönstret bara, och låta dom vara fina där :P Men man kan ha dom som blomvatten, bara att sätta ner stjälken bland kulorna och så funkar det som vanligt vatten. 
Givetvis var jag ute efter fake-RayBan-brillor. Det hör lite semestern till! En försäljare kom fram till mig (det fanns ungefär sjuttontusen försäljare per kvadratmeter, obs lätt överdrift..) och efter några om och men och att han skulle ge mig ett bra pris så fick jag mig ett par svarta brillor för bara 4 euro! Vilket pris!

Däremot när jag kom hem så såg jag på glaset på brillorna att texten skrapats bort lite granna ↓, däremot så blev jag inte så sur över det då jag fått dom för 32 svenska kronor. Chill liksom! Men sen när jag kollat vidare lite på brillorna och undersökt dom lite mer såg jag att jag inte alls köpt några fake-RayBan. Nope! Jag har inhandlat äkta ReyBeri! Yaay! Eller...? Haha, skönt att jag är en människa som inte bryr mig om sånt ^^ Det syns ju inte på lång håll!
Däremot fick jag tag på ett par äkta fake-brillor några dagar senare! Dom lila bakom dom svarta :) Tur det! :)
 
Sist ut - lite kläder. Två leggings, två linnen. 
 Det var det jag shoppade. Inte megamycket, men lite nytt och fräsht iallafall :)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här