Brillorna

Postat den 31 augusti klockan 19:16 i Vardagssnack,


Jag har ju varken visat brillorna eller nya hårfärgen. Dock har håret ljustnat en hel del sedan jag färgade det (vilket bra eftersom det blev så sjukt mörk då). Men här är jag iallafall, en brunett med brillor i matchande färg :-)
Fick även för mig att köpa ett närbildlins-set till mitt 50mm objektiv för ett tag sedan. Hittade denna bilden i kameran när jag testat den linsen där man kan gå närmast. Så... woalla! Blev riktigt fotosugen förut när jag klickade bilden på mig själv så nu ska jag sätta mig med lite mer läxor så jag har hela dagen på mig imorgon att fota ^^

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här