Färg ur hår [check]

Postat den 22 augusti klockan 12:56 i Vardagssnack,

No more blondie. Nu blir det återigen brunt. Lite mörkare än räknat med men då jag är en person som egentligen inte bryr mig särskilt mycket så är det chill. Anledningen till min bruna framtid är ju givetvis att jag är brunett i (hår)botten (heheh ;]) och jag pallar faktiskt inte färga utväxt och ha mig var fjärde vecka som blondin. 

I övrigt väntar jag på samtal från vårdcentralen. Jag har nog inte nämnt det men mina knän känns aningens kaputt. En tid hos en sjukgymnast (eller var dom nu föreslår) är väl det jag är ute efter. Senare är det blodgivning på agendan innan umgänge med Slutzen ^^

Hejspace!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här